tirsdag den 4. december 2007

Hjemme igen...

Så er jeg faktisk tilbage i Danmark igen. Jeg syntes lige bloggen skulle afsluttes med nogle enkelte af de flere hundrede billeder, der dokumenterer vores ferie de sidste 14 dage. Når jeg kigger ud på det danske vinterlandskab, der mest består af en præsentation af et utal af grå nuancer, virker billederne utroligt farvestrålende og de snyder ikke: alle regnbuens farver findes på New Zealand:-)
Bloggen kan næppe sluttes med et bedre billede end nedenstående. En af de sidste dage i New Zealand var vi ude at se hvaler og så vidt jeg husker lovede jeg i mit første blogindlæg, at der ville komme noget om hvaler. Her er den så: et styk kaskelot hval lige ved at dykke ned - en ikke dårlig slutning på New Zealand eventyret:-)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

I wish not approve on it. I regard as polite post. Expressly the appellation attracted me to be familiar with the intact story.

Anonym sagde ...

Genial post and this enter helped me alot in my college assignement. Thank you on your information.